понедељак, 18. децембар 2017.

Malo treba ti i ja da se desi čarolija.... Mlad Mesec, novi početak i Deda Mraz :))


Mesec je Mlad zaljuljao grad....
Jutro hladno, temperatura u minusu kada sam se probudila, sada već 0*....🌑Mesec i Sunce sada na 26* u 07:30 egzaktno u konjukciji, baš u vreme buđenja....Na mene Mlad Mesec uvek jače utiče nego Pun Mesec....jutros sam se probudila pre alarma...Pijem već drugu kafu, čitam poruke (vikendom ne gledam inbox-e), spremam se da odgovaram, ne na sve jer za neke tipa "samo da vas pitam" zaista nemam vremena ma koliko vama izgledalo da imam jer redovno pišem tekstove na Blogu!!!
Mlad Mesec (Sunce konjukcija Mesec) je u mojoj 3.kući - svaka vrsta komunikacije!!! Biće u narednom periodu bar prema pismima vrlo živa komunikacija do kraja godine. U pripremi su i neki tekstovi vezani za 2018. godinu... Radi se...Nova Godina skoro pa "pred vratima", kod mene Mlad Mesec kao inspiracija, u trigonu sa Nat Uranom u Lavu, ali i u trigonu sa Tran Uranom u Ovnu...Traži ovaj Mlad Mesec neke promene....novi početak ili više njih su na pomolu....Meni je stelijum planeta u Strelcu u 3.kući, misli lete kao strele (Strelac)....Samo još da sačekam da pogode metu :-)). Osećam Saturnovu neodlučnost, prelaz sa 29* Strelca na 0* Jarca!!! Trenutno je u egzaktnom trigonu sa Nat Uranom u Lavu, spreman on, spremna i ja :)).



Negde tamo iza ovog ekrana ste vi :)), svako u svojoj priči... 
Od jutros je svakome od vas negde u natalnom horoskopu ovaj spomenuti stelijum, poređale se planete u Strelcu "k'o vojnici": RxMerkur na 15*, Venera na 21*, Sunce i Mesec na 26*, Saturn na 29*!!! Kod nekog svi u istoj kući, kod nekog u dve....Svi spremni za nove početke!!! Svako već prema svom horoskopu!!! ✨Jupiter vladar Streca i dalje još od 03.decembra u trigonu sa Neptunom u Ribama (dozvoljen orbis delovanja)!!! Što je super za ovo doba godine... Doba godine kada se svode računi, gleda se unazad sa nadom da ono što čeka napred je mnogo bolje!!! Sa ovoliko snažnom energijom Strelca, energijom Mladog Meseca oči su uprte u daljinu... Negde tamo daleko....Pa neko se sprema baš sada za neki daleki put (znam nekoga ko će posle dužeg perioda stići kući a pritom preći Veliku Vodu), neko se sprema za avanturu (Strelac) avanturu života, neko je spreman da istražuje, širi vidike, ide u potragu za svojom istinom. Ima onih kojima je avantura obrazovanje, nekome putovanje, nekome životno filozofiranje.... Od aspekata ovih planeta sa vašim planetama zavisi gde, kako i zašto!!!



Dragi Deda Mraze....
Polako svodimo račune....približava se kraj godine...brojimo sitno :)). Mnogi od vas jedva čekaju da se ova godina završi, ima i onih koji bi voleli da traje još....ima i onih kojima je svejedno...Ali kao u reklami....nije svejedno....Kraj godine je izvesno tu....tu su i neki aspekti koji će obeležiti kraj ove godine i početak sledeće."Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavajuveć ona koja nas upozore da se pripremimo"...

Saturn će za dva dana preći u Jarca!!! 
Veliki mučitelj i učitelj se vraća kući!!! Završava se jedan period mučenja i učenja, dolazi sledeći. U naredne tri godine mučićemo se i učićemo nove Saturnove lekcije, proživljavati nova iskustva, nove životne lekcije. Opet svako prema svom horoskopu. Ja sam spremna, koliko god mogu da budem spremna. Čekaju me godine u kome će on biti u trigonu sa mojim natalnim planetama u Devici, u sekstilu sa planetama u Škorpiji i Ribama, ali i inkonjukciji (prilagođavanje) sa planetama u mom znaku u Lavu!!! Srećom pa je taj period na samom početku boravka Saturna kroz Jarca (rođena sam na kraju jula). Ako to "preživim" sve će kasnije ići lakše. Upravo je iza mene period opozicije Saturna i Meseca, što mi je ove godine donelo veliku tugu!!! Pisala sam o tome. U neko skorije vreme sam razmišljala ovako: samo neka ode, samo neka ode od mog Meseca!!! Sada je na redu Sunce i eto opuštanja nema....Uvek je nešto!!!

Ove nedelje Sunce prelazi u Jarca, dolazi zima!!!
Ne volem zimu, ali ko me pita :))). Ne volem sneg, temperaturu ispod 0, bljzgavice, kape, šalove i rukavice :-)), kada mi se nos smrzne, zaledi šoferšajbna :))), zatrpa sneg auto na parkingu a lopatu nemam :))). Al' volem vas, volem ovaj Blog....to je fakat :-)))
Volim što dolazi ✨trigon Venere i Urana, što će ⭐Merkur uskoro krenuti direktno, što će ⭐Venera preći u Jarca (slaže se sa mojom Venerom), ali ne volim što će ⭐Sunce i Venera biti u konjukciji sa Saturnom, jer mi miriše na neku situaciju zastoja, vraćanja u prošlost....Mada u ovo doba godine možda će sve to biti povezano sa tradicijom, sa prošlošću ali na lep način... Videćemo uskoro!!! Volim što će kraj godine biti u znaku ✨trigona Marsa i Neptuna....čarobni kraj godine!!!




Dragi Deda Mraze.....vidim da nećeš skrenuti sa staze :))
Ako posmatramo kroz astro simboliku Saturn najviše liči na Deda Mraza :))....Starac (Saturn) sa sedom belom kao sneg (Jarac) bradom u crvenom odelu koji donosi poklone deci i odraslima!!! Jarac - zima!!! Javlja se u vreme zime, Božića, Nove Godine i vaše i naše :-))). Saturn je gospodar zime, uklapa se u simboliku i eto Deda Mraza ili Božić Bate....
Priča da će samo dobra deca dobiti poklone tako potseća na Saturna :)). Ove godine Saturn će biti u Jarcu, takvi će i biti pokloni...I Venera će ove godine biti u Jarcu!!!
Na kraju godine imaćemo stelijum u Jarcu: Saturn, Venera, Sunce i Pluton!!! I za našu Novu Godinu imaćemo stelijum u Jarcu: Saturn, Merkur, Pluton, Sunce i Venera!!!
Na svom putu ka Novoj Godini (ovoj zvaničnoj za nas koji slavimo i našu) ⭐Saturn će se naći u konjukciji sa Suncem 21.decembra i u konjukciji sa Venerom 25.decembra baš na katolički Božić!!! Sve "miriše" na tradiciju!!! Neće dati Deda Mrazu (Saturnu) da "skrene sa staze" :-)). Pre toga ⭐23.decembra Merkur u Strelcu će krenuti direktno, možda je najbolje da tek tada krenete u kupovinu poklona, mogućnost da pogrešite biće manja!!!
Energija Jarca će svakao obogatiti priču tradicijom, dodaće i odgovornost, stabilnost i sigurnost!!! Sve ono što nam je potrebno u vreme praznika!!! Za ostalo se pobrinite sami :-))).



Ako niste pisali Deda Mrazu....možda je vreme da krenete baš sada:
Mesec je Mlad u optimističnom Strelcu, u trigonu je sa RxUranom pa iznenadite i sebe i njega :-)). I Venera je u trigonu sa RxUranom, biće vam lakše oko izbora poklona :-)). Pomoći će i trigon Jupitera i Neptuna :-)). Budite oprezni sa RxMerkurom, da vas ne zbuni :)), da ne duplirate želje i poklone, da ne tražite previše, pogrešan poklon i sl. :-))). Možete i sa pismom i sa poklonima sačekati 23.decembar ili da tada samo dodate ili proširite spisak ako ste nešto ili nekog zaboravili :-)). Tu je za sada stidljivo i trigon Marsa sa Neptunom....eto čarolije, baš onakve kakvu ovo doba godine priželjkuje!!! 
Ja ću sačekati 23.decembar :))).




Nije zlato,
ali sija,
život mi je čarolija,
malo sunca, boja,
poljubaca, razgovora.

Malo treba ti i ja
da se desi čarolija.
Jer se desit’ mora
netko želi odozgora.




Нема коментара:

Постави коментар