уторак, 27. март 2018.

Mart mesec.... ponovo....



Utorak je....Marsov dan.....
Mars je u Jarcu na 5*
Poslednja rečenica u tom tekstu:
"Imaju ga i neki diktatori ili ljudi skloni diktaturi....Ko zna šta će ovaj tranzit da iznedri..."!!!!

Poslednja rečenica u tom tekstu:
"I danas i ovih dana zvecka se oružjem kao da je dečija igračka u pitanju....Dosta je bre više....Dosta."!!!!
Demonstriranje sile....kundaci i cevi....udarci odjekuju, bole kao da smo ih lično dobili...
Neke majke prošlu noć nisu spavale...neki očevi takođe...


Mart mesec ponovo....
Davne 1945. Beogradom je odzvanjalo..."Bolje rat nego pakt, bolje grob nego rob", mart 1981. protest kosmetskih albanaca, samo tri godine posle mog poslednjeg boravka na Kosovu!!! 09.marta 1991. masovne demonstracije...marta 1999. odzvanjale su bombe...u martu 2003. ubijen Đinđić, 17.mart 2004. progon srba sa Kosova....
Mart mesec ponovo....Merkur u Ovnu retrogradan....
RxMerkur u kvadatu sa Saturnom u Jarcu!!!
Uskoro RxMerkur kvadrat Mars u Jarcu (Reći ili prećutati...)
Nije ovde kraj....još će Mars da zvecka....ali i Merkur....

U glavi mi je i ono pitanje od pre neki dan:
Ima li nešto pozitivno?
Kako biti pozitivan, posle svega ili uprkos svemu?
Ono najpozitivnije u mom horoskopu je baš 3.kuća (misli, razum, reči....), ona je u Strelcu, Jupiter vladar Strelca je u Ribama u 5.kući u trigonu sa Neptunom u Škorpiji u 1.kući!!! Ja uvek pronađem (lični) izvor optimizma...Od jutros mi ne ide za rukom...
Upravo se dopisujem sa nekim ko živi i radi na Kosovu....znamo se kratko ali morala sam da je pitam kako je....i ako je takvo pitanje skoro pa neumesno...U ovom trenutku Tran Saturn u Jarcu je u opoziciji sa njenim Merkurom u Raku (vladar kuće dom, domovina, ognjište...). Znam kako je zbog toga sam je i kontaktirala!!!
U glavi mi je i jedno drvo....ispred jednog manastira na Kosovu koje mi je ostalo urezano u pamćenje, tada sam imala jedva 17 godina....ne sećam se imena....sećam se okoline i tog drveta....Jedino što se sećam je da je bilo u okolini Prizrena....

Нема коментара:

Постави коментар